نادي اوريفليم مصر
يسر إدارة النادي دعوتكم للإشتراك من خلالها وعمل العضوية في الشركة للإستفادة من مميزات العضويه والتمتع بالمنتجات الرائعة وذلك عن طريق الإشتراك تحت كود جولد دايراكتورعلاء فتحي محمد كود 755218
نادي اوريفليم مصر
يسر إدارة النادي دعوتكم للإشتراك من خلالها وعمل العضوية في الشركة للإستفادة من مميزات العضويه والتمتع بالمنتجات الرائعة وذلك عن طريق الإشتراك تحت كود جولد دايراكتورعلاء فتحي محمد كود 755218
نادي اوريفليم مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم مصر

منتدي خاص لشركه اوريفليم السويدية لمستحضرات التجميل والعناية بالبشرة ومميزات العضويه فيها

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
يسر إدارة النادي ان تدعوكم للإشتراك في شركة اوريفليم السويدية لمستحضرات التجميل والعنايه بالبشرة تحت كود العضو الراعي جولد دايراكتور علاء فتحي محمدكود 755218 او تحت الكود الشخصي للعضو الراعي صافيناز محمود كود 755748 لمن ترغب في التعامل مع سيدات فقط
لغير الأعضاء يمكنكم الحصول علي المنتجات بسعر العضوية فقط بالاتصال علي 0182263105 وتصلكم حيثما كنتم
لعمل العضوية في اوريفليم عن طريق النت يمكنكم اتباع الرابط التالي مباشرة

Consultant registration

استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال

ظل القمر
ousha
علاء فتحي محمد
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
علاء فتحي محمد
Admin
علاء فتحي محمد

العمل/الترفيه : مدير موقع نادي اوريفليم مصر
المزاج : جولد دايراكتور بأوريفليم مصر ومدير نادي اوريفليم مصر

استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Empty
مُساهمةموضوع: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالسبت سبتمبر 05, 2009 1:02 am

للشراء علي الآجل من اوريفليم نتبع الخطوات التاليهالعمل بدون رأس مال شخصي)
- احضار ايصال كهرباء او تليفون او مياه مثبت به عنوان المنزل ورقم المنزل مطابق لما في البطاقة الشخصية
- اذا لم يكن رقم المنزل مثبت في الإيصال يحضر الإيصال ومعه خطاب مرسل لك علي عنوانك فيه رقم المنزل (يمكنك ارسال خطاب لنفسك بالبريد السريع مثبت فيه تفاصيل العنوان)
- بعدها يتم فتح الحساب الآجل لك حيث يمكنك ان تحصل علي مشتريات بقيمة 200 جنيه في اول مره تسدد علي 21 يوم كحد أقصي بدون غرامات او فوائد (علي فكرة الشراء علي الآجل من الشركة لا يوجد عليه فوائد وانما بنفس سعر الكاش)
- عند سداد اول آجل يتم فتح آجل لك بقيمة مشتريات تصل إلي 500 جنيه (ما يعادل 200 نقطه) وبإمكانك السداد علي أجزاء وغير ملزم بسداد المبلغ مرة واحدة
- اذا كان عليك آجل يمكنك ايضا الشراء نقدا ولا مشاكل عليك
- عند فتحك للحساب الآجل يمكنك بعدها الطلب آجل من المنزل وعند حضور المندوب يسلمك الطلبية بعد الإطلاع علي اثبات الشخصية وتوقيعك بالأستلام
- في الحساب الآجل يمكنك استلام طلبيات آجل باسم الأب و الأم والأخوة والأخوات والزوج والزوجه في حدود 200 جنيه وذلك بعد عمل تفويض في الشركة بحضوركما معا في أول مرة
- من النقطة السابقة يمكنك ان تعمل عضوية لجميع أفراد الأسرة للحصول علي طلبيات آجلة بأسمائهم وسدادها تباعا مما يوفر لك فرصه عدم الإحتياج لوجود رأس مال للعمل والربح من اوريفليم أي انك تستثمر وتربح برأس مال الشركة وكل ما عليك عمله هو عمل عضويه في مجموعة اوريفليم تحت كود الدايراكتور النشط علاء فتحي محمد 755217 وخلي عجله الأرباح تمشي والله الموفق
ولو في أي استفسار أنا تحت أمركم
https://oriflame-egypt.ahlamontada.net
ousha

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 04, 2009 4:21 am

'السلام عليكم ورحمة الله وبكراته
هو أنا بس كنت عايزة أستفسر عن حاجة
في نظام الاجل إزاي ممكن أشتري نقدا
يعني أنا اللي بحدد كل مرة عايزة أشتري نقدا أو آجل
وإيه الشروط لكده
وجزاك الله كل خير مستر علاء
علاء فتحي محمد
Admin
علاء فتحي محمد

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 04, 2009 12:48 pm

ousha كتب:
'السلام عليكم ورحمة الله وبكراته
هو أنا بس كنت عايزة أستفسر عن حاجة
في نظام الاجل إزاي ممكن أشتري نقدا
يعني أنا اللي بحدد كل مرة عايزة أشتري نقدا أو آجل
وإيه الشروط لكده
وجزاك الله كل خير مستر علاء

السلام عليكم ورحمه الله
بالنسبة لموضوع الشراء نقدا أو آجل يا اوشا انتي اللي بتحددي كل مرة انتي عايزه تشتري ازاي علي حسب رغبتك وتحت امرك في اي استفسار
استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال 23077d9b29x9hh8cs9
ظل القمر

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 12:18 am

طب انا عاوزة اشترك اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
safynaz
Admin
safynaz

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 8:44 am

?? ????? كتب:
?? ??? ????? ????? ???? ????????????

???? ???? ?? ?? ????? ????? ?????? ???????
??????? ???????? ???????? ?? ???? ??? ?? ???? ????? ??? ????? ???? ??? ????????? ???? ????? ??????? ????? ?????? ?? ???? ????? ?????? ??????? ????? ??? ?????? ???? ?????? 755748
?? ?? ????? ???? ??? ?????? ???? ??????? ?????? ?????? ??? ??????? ????? ?? ???? ????? ???? ???? ??????? ????? ????? ??????? ????? ????? ????? ???? ??? ???????? ????? ????? ??????? ???????? ?? ???????
?? ????? ?????
safynazma@hotmail.com
??? ????? ???? ????? ????
alaafs1973@hotmail.com
???? ???? ?? ?? ??????? ?? ?????? ???????? ????? ??? ?? ?? ?????? ?????? ???? ???????? ??????? ?? ????? ???? ??????? ??? ??????? ????? ????? ???? ???? ???? ???????? ?????? ????????? ????? ????? ????? ?????? ???? ?? ????????
ظل القمر

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 6:36 pm

اشكرك علي الاهتمام
النمر الوردي

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالإثنين مايو 31, 2010 9:32 am

الله يعطيكم الف عافية انا عضو مشترك في اوريفليم السعودية
لو كان عندي عضو جديد في مصر كيف بيكون التعامل
وهل ممكن اشرك اعضاء جدد في مصر
ودمتم
علاء فتحي محمد
Admin
علاء فتحي محمد

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالإثنين مايو 31, 2010 11:33 am

النمر الوردي كتب:
الله يعطيكم الف عافية انا عضو مشترك في اوريفليم السعودية
لو كان عندي عضو جديد في مصر كيف بيكون التعامل
وهل ممكن اشرك اعضاء جدد في مصر
ودمتم

اهلا بيك معانا واهلا بكل اهل السعودية ممكن نتواصل علي الماسنجر ان شاء الله علشان اقدر افيدك اكتر
ام يزن(سيناء)

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالإثنين مايو 31, 2010 4:44 pm

الله ينـــــــــــــــــــــــ ام يزن ــــــــــــــــــــور عليكم
توتاولاله

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالأربعاء يونيو 30, 2010 11:46 pm

مرسى اوى بجد مجهود رائع انا نفسى بجد اشترك بس خايفه مقدرش اجمع نقط المطلوبه مش عرفه اعمل ايه
علاء فتحي محمد
Admin
علاء فتحي محمد

مُساهمةموضوع: رد: استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال   استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال Icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 5:03 am

توتاولاله كتب:
مرسى اوى بجد مجهود رائع انا نفسى بجد اشترك بس خايفه مقدرش اجمع نقط المطلوبه مش عرفه اعمل ايه

or=blue]
]السلام عليكم ورحمه الله
استأذنك ممكن تتواصلي معي علي الماسنجر او الموبايل وانا ان شاء الله اساعدك في اي شيء بخصوص اوريفليم وان شاء الله تكوني عضوه ممتازه وتستفيدي معانا زي كتير من اللي اشتركوا معايا واصبح ليهم شجر اعضاء خاص بهم واستفادو كتير من الشركه
[/size]

استثمر مع اوريفليم بدون رأس مال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقوي عروض عيد الحب من شركه اوريفليم حصريا علي نادي اوريفليم مصر
» أقوي حملة لإدخال الأعضاء من اوريفليم مصر واحلي برنامج ترحيب وهدايا في تاريخ اوريفليم مصر
» كتالوج اوريفليم 10 اكتوبر 2012 حصريا من اوريفليم مصر